COMANDA ACUM LA 0733.832.277 sau 0769.316.151 - PIZZA, MENIURI, PASTE, SALATE
Despre beneficiile consumului de peste. - Blog Divino Pizza&Restaurant
Home / Blog / Despre beneficiile consumului de peste

Despre beneficiile consumului de peste

Despre beneficiile consumului de peste

Pestele este considerat un aliment complet datorita beneficiilor pe care le aduce asupra organismului uman, in primul rand prin aportul bogat de acizi grasi omega 3 pe care niciun alt aliment nu ii poate asigura intr-o asemenea concentratie si calitate.

Pestele este recunoscut ca fiind un aliment foarte hranitor cu o bogata sursa de proteine si putine calorii, carnea lui avand compozitia nutritionala a carnurilor de pasari si mamifere: 16-20g proteine/100g.

O ideala sursa de minerale, pestele asigura un aport important de calciu, magneziu, care are efect antistres dar si sodiu si potasiu importante pentru sanatatea sistemului nervos.

Oligoelementele precum zinc, fluor, mangan, iod sau seleniu poarta rolul de catalizator pentru organism, ajutandu-ne sa functionam cum trebuie.

beneficiile consumului de peste

Consumand peste in mod regulat, acizii grasi Omega 3:

  1. Reduc depresia
  2. Intaresc oasele
  3. Cresc functionarea sistemului imunitar
  4. Sustin inima sanatoasa
  5. Reduc inflamatia corpului
  6. Mentin pielea sanatoasa

CONSUMATI PESTE cel putin de 2 ori pe saptamana si in special pestele gras: somonul, macroul, pastravul, tonul, gatit la gratar sau la cuptor.

BENEFICII SI AVANTAJE IN CONSUMUL DE PESTE

SOMONUL = PIELE SANATOASA
MACROUL = METABOLISM ECHILIBRAT
PASTRAVUL = CORP TONIFIAT
TONUL = BUN ANTIINFLAMATOR

 !FALS!                  X      Se mananca greu din cauza oaselor

                   Nu este satios          X                                  !FALS!

            !REAL!         V        Imbunatateste memoria

                                                      Mentine sanatatea ochilor    V       !REAL!

Incepeti chiar de azi sa consumati acest superaliment cu grasimi benefice. Sunt cele mai bogate surse de RPA si DHA – cele mai puternice grasimi omega-3.

Numai 2 portii de peste gras pe luna pot reduce riscul unui accident cerebral cu 40%, 2 portii pe saptamana scad riscul unui atac de cord cu 59%. Totusi, cei mai multi dintre noi mananca doar 120g de peste pe luna!

Deseori, ne lasam inspaimantati de rapoarte privind intoxicarea pestilor cu substante precum metilmercur, PCB (policlorinat bifenil) si  DDT (diclorodifenil tricloretan). Dintr-un studiu efectuat la Harvard, femeile si-au redus consumul de peste cu 17% dupa lansarea, in 2001, a unui avertisment privind continutul de mercur al acestora.

Puteti manca peste fara teama, sustin oficialitatile. E bine sa consumati un sortiment larg de pesti, ca sa nu fiti expus in mod repetat la aceeasi sursa potentiala de toxine; de pilda, mancati marti un somon la gratar alaturi de un orez basmati si o salata verde,  o pizza cu ton sambata seara, salata cu ton miercuri si un macrou la gratar alaturi de o portie de legume la gratar vineri.

beneficii omega 3

Leave a Reply

Your email address will not be published.